Dagens

Äsch, jag är så dålig på att inte blogga så jag får väl hålla på med det medan bloggen fixas.

Dagens Smink: Foundation och mascara.
Dagens Klädsel: Skol unifrom, men ska snart byta till något mer civilt.
Dagens Frisyr: Ruffsigt och udda, ska borta lite.
Dagens Köp: Apelsin juice?
Dagens Roligaste: PSHA, jag va i skolan. Inte kul alltså.
Dagens Låt: Livin on a prayer - Bon Jovi, haha
Dagens Bästa: Min arabiska lärare gav mej en klubba för att jag kunda skriva arabiska så bra!
Dagens Sämsta: Franska....
Dagens Saknade: EVERYBODY!
Dagens Irretation: Mrs. Taverner - hon kan gå och dö i ett hål.
Dagens Förvåning: Vår mattelärare kanske ska sluta, fatta att jag blev lycklig?*

* Min klass är otroligt jobbig. Och jag hatar henne för att, whats there not to hate?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0