Det värmer hjärtat när man ser sånthär.

Krångligt detta med "designhjälp", ingen vill hjälpa. Iallafall, hittade dessa härliga rader och bilder på Idas blogg. Jag vet inte ens vad jag ska säga.

Emelie 6 år
En psykolog är en galen man som slår tanter.

Min kommentar: Så himmla rätt, jag tror jag folk som heter Emelie tänker likadant.


Brev skrivet av Katrin 12 år
Kära farmor !
Jag kan komma till din stuga en vecka på sommarlovet om du vill. Mamma säger att jag ska, men du vet att jag är ganska bråkig just nu och besvärlig på alla sätt. Det är för att jag har kommit i förpuberteten. Den har slagit ner som en blixt och gjort hela familjen nervös. De värsta är att jag gillar att säga emot dom. Pappa säger att jag liknar dig och mamma håller med. Om du vill att jag ska komma trots varningarna så får du ge en liten vink.

Min kommentar: Lite straight forward brev, undrar om hon fick komma till farmor?

Och till sist denna förtjusande image :



Min kommentar: Öh.

Kommentarer
Postat av: Matilda Yli-Paavola

Ja, om du vill ha en design kostar det 100-150 kr, beroende på hur avancerat du vill ha :)

2009-02-08 @ 15:24:34
URL: http://tildisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0