News

Ja, om ni kollar omkring så kanske ni märker att jag tagit bort alla inlägg. Jag fick utrbott och ville starta om på nytt, så jag tänkte "värför inte?". Jag ska försöka fixa kodmallarna (på riktigt denna gång) och göra en lite seriösare design. Nu när jag startat om tänkte jag cokså, värför klistra sig till samma gamla system som förut? Så nu blir det såhär:

* Dagens outfit minst fyra dagar om veckan
* Bilder i varje inlägg
* Skriva varje dag
* Mera roliga kollage, jag vet inte vad ni tycker om dom, men dom är kul att göra!
* Mera designtips och förklaringar
* TÄVLINGAR!

Öppnar inte upp bloggen igen förrän jag fixat kodmallarna - men jag ska inte låsa den.
Vilket datum jag börjar skriva på bloggen är ännu inte klart, men innan Alla Hjärtans Dag iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0