Mi gallo se murio ayer.

Spanska människor, observera att jag inte har en tupp. Tessie, förlåt för att jag påminner dej om den där hemska tanten men låten har fastnat på mitt huvud. Cocococococo cocori cocora... cocococococo cocori cocora... yano cantara cocori...

Jag börjar misstänka att det är datorn som hindrar mej från att ladda upp bilder på bloggen, inte bloggen själv. Tidigare postade jag ett inlägg med en bild på käraste Molly, detta gjores på MacBooken. När jag försöker ladda upp bilder på PC:n dampar den. Detta är ett problem för att jag tycker MacBooken är lite krånglig att hanskas med. Den är snygg och så, men väldigt anorlunda från datorer med Windows. Iallafall, om jag ska ladda upp bilder i bloggen måste jag göra det med MacBooken och somsagt, allt för komplicerat för min lilla hjärna.
Enough with the computer troubles.
Idag var jag så stolt, jag kom till skolan och hade gjort ALLA, inte hälften men ALLA läxor. Jag skrev 4 paragrapher om 4 olika personer i Frankenstein boken. Jag skrev vad en tessellation (vet inte om det heter så på svenska, men jag säger så) och ritade en bild och skrev 3 ursäkter till värför man kom sent till skolan på franska (ja, det var läxan till franska). Franskan var speccielt fin, mina små "stickfigures" var så fina och detaljerade. NOT.
Idag gick superbra, vi fick också reda på att vi skulle klä ut oss som en figur från en bok eller serietidning på torsdag. Gissa vem tönten själv ska vara? Gissade ni Batman gissade vi rätt. Bilder blir det såklart! Sarah ska vara Superman, hahaha. Nu ahr jag gjort Geografi läxan och Historia blir det på rasten immorn. Jag ska typ skriva en mening, gash.

Men nu ska jag ställa klockan på 6:00 AM, DXB  tid och ta och lägga mej i gästsängen och kolla på scrubs tills jag somnar. Vanlig kvällsritual. Ja faktiskt. Väldigt vanlig. Puss puss. Sov så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0