Shahaha

Din bästavän - jag har många men idag väljer jag just en av dom.

vad har hon för hårfärg just nu? - Blond (:
brukar hon färga håret? - Ehm.. hon har slingat.
vilka färger har hon haft? - Blond
vad har hon för parfym? - Eheheheh... ska fråga. Escada rockin' rio hette den.
vad brukar hon använda för smink? - hmm.. foundation och mascara kanske?
vad är erat första minne? - hahaha, djurskolan på gungorna i bbs
vad heter hon i andra namn? - johanna
vart bor hon? - V-tuna
är du avundsjuk på henne? - esch, vem är inte det?
hur lång är hon? - 1.56
vad heter hennes syskon? - ensambarn, men hon har en hund
när träffades ni? - long time ago....
hur träffades ni? - vårat intresse för att göra om skolan.
vad går hon på för sporter? - ridning
vad brukar hon göra på helgerna? - typ ha filmkväll..utan mej för jag är en looser som bor i dubai.
vad brukar hon göra efter skolan? - kompisar och datan?
vilken skola går hon i? - vittra i vallentuna
har ni kramats? -hahaha nej hon har baciller!!!!!!! vad tror ni?
har ni pussats? - tschnej x)
brukar ni säga att ni älskar varandra? - yaaaa
har hon fräknar? - yaaaa
har ni kollat på film någon gång? - älska i am legend!
har ni bråkat någon gång? - mmhhm, men inte ofta.
har ni sovit i samma säng? - eeehh.. tror det? xD
har ni skrattat tills ni gråtit? - hahaha ja !
har du sett henne gråta? - mmm.. sorglig filmkväll med titanic.
vad gjorde du då? - började gråta oxå för att jag kände mej utanför!
har hon sett dig gråta? - mm
vad ska ni göra i sommar? - vi ska chillaxa och cykla till kyrkby like usual
hur länge har ni varit kompisar? - typ 5 år? xD
vad har hon för färg i sitt rum? - rosa, vit, ek färg, och hennes tv är svart och hon har en teckning med en dikt över hennes säng som självaste poeten själv skrivit.
har hon svikit dig någon gång? - nej
har ni pratar i telefonen någon gång? - nej, jag har ingen telfon. jag tror inte på telfonisk kontakt.
kommer ni vara kompisar om 10 år? - jaaaaaaaaaa!
älskar du henne? - om du bara visste.
och sist, vad heter din fågel? - Linnea Klevenstedt

Kommentarer
Postat av: linnea heter jag (:

det är jag det!! ;D <3333

2009-02-11 @ 16:55:41
URL: http://qinnea.blogg.se/
Postat av: linnea heter jag (:

jag går på franska men jag fotade ur nån annans läxbok grej (:

2009-02-12 @ 16:31:10
URL: http://qinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0