Tävling!

Nu kan du som är lite kreativ och har bra ider ha chansen att vinna en blogg design gjord i Photoshop CS3.
Tävlingens tema är kärlek. Det du ska göra, är att ta fram penna och papper och börja skissa en t-shirt med temat kärlek. När du är klar med det så ska du ta en bild på skissen, och skicka den till [email protected].

Regler:

* Du får endast delta en gång
* T-shirten ska vara i färg. Alltså om den ska vara rosa ska den vara färgad rosa.
* Inget olämpligt eller kränkande, please!
* Fyll i bilden med tusch eller bläck så man kan se bilden klart och tydligt.
* Märk mejlet : Valentines Day Tävling
* TIPSA ALLA DINA VÄNNER OM MIN BLOGG!

Skynda på med att börja rita! Tävlingen avslutas 9 Februari.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Behöver också ett mascara tips, så lämna gärna en kommentar i det inlägget också! =)

Ha det bra!

2009-02-05 @ 21:38:21
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0