HAR NI GLÖMMT HUR MAN KOMMENTERAR?

Förlåt men det känns som ni läsare blivit väldigt lata när det kommer till detta med kommentarer. Utav alla människor som läser bloggen varje dag så känns det som åtminstone en person borde kommentera? Får typ en kommentar om året för fasiken! Kanske lite överdrivet, men ni fattar vinken? Kommentera lite, jag blir så glad när folk gör det.

Iallafall, folk som bloggar brukar berätta saker och jag har något att berätta. Vi har bytt namn på Maxime, igår hette hon Taffy (täf-fy) men alla i hushållet höll inte med om detta så idag satt jag och pappa och försökte lista ut namn så tänkte jag ; varför inte nämna henne efter "alcoholic beverages"? Alltså drycker som innehåller alkohol. Så tänkte vi lite, liksom Öl kan man inte nämna en hund, och Schnapps och Teqila heter Catherines hund. Så kom jag på det, Martini! Men vi kallar henne Tini. Sött? Ja mycket. Så nu heter lill tjejen (som inte är så liten) Tini!



Martini "Tini" Carmen Mård


Kommentarer
Postat av: linnea heter jag (:

gulligt gulligt :D <3

2009-03-07 @ 19:16:55
URL: http://qinnea.blogg.se/
Postat av: Linda

söt hund!

2009-03-08 @ 16:01:06
URL: http:// frazzeh.blogg.se/
Postat av: Emma

hejhej, haft en bra helg hitils ? (:

/ Emma §

2009-03-08 @ 16:01:36
Postat av: Emma

hejhej, haft en bra helg hitils ? (:

/ Emma §

2009-03-08 @ 16:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0