HÄST-INLÄGG.

Hejsan små bloggläsare.
Idag är första dagen på yours truly's  påsklov. HURRAY! Igår var lite sorgligt för att det va en del som flyttade tillbaka till sina hemland. Bl. a några av mina kompisar. Efter skolan åkte jag till Carmen's hus och tillsammans skulle vi åka till ridningen. Sen hände en lite läskig sak i bilen när hennes mamma skulle hämta kameran, men det vill jag inte snacka om på bloggen. Så åkte vi iväg och som vanligt var det massa galna indier som körde runt och luktade illa. Damn, vad sur jag blev när vi kom ut lite i öknen och jag märkte att det var sandstorm på G. Redan då visste jag att det inte blir någon hoppning som det skulle (hästarna blir rädda för all sand). Så vi fick köra lite övergångs övningar och så skulle vi träna på att få perfekta volter på B. Juste, två nya tjejer började i våran grupp förra veckan och det är en liten tjej som inte kan NÅGONTING om hästar. Hon ska sitta upp på hästen, och gissa vad hon gör då? För det första så sitter hon upp på fel sida, och sen när ridläraren pekar ut det och hon får göra om det på rätt sida, så tar hon hästens man och håller piskan rakt ut så den slår hästen i ansiktet! Stackars ponny! Irritation... Iallafall, efter ridlektionen kom Carmen hem till mej för att hämta en klänning till någon fest hon ska på. Nu ska jag ringa Sarah för att vi måste åka till Mall of Emirates för att träffa Azizah som flyttade till Yemen i julas. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan (: <3

tror du att du skulle kunna fixa headern som du gjorde till mej ljusblå ist? :D (aaaa)

om de går asso xD <3

och ta en annan bild på mej för den andra e så gammal ! o: <33

haha saknar dej bästavän !!! <3333333333333333

2009-03-26 @ 17:35:12
Postat av: tessie

tack du e så snäll min lilla sötnos ! :D <33

2009-03-26 @ 20:18:32
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0