Helgen i bilder...

...också lite bokstäver också! Denna helg har varit tre dagar lång och alla dessa tre dagar har spenderats med Carmen som kom och sov här. Vi gick till stranden två gånger och busade runt lite med Tini (Martini) och åt KFC och massa kladkaka som inte var helt färdig bakad. Sen kom helgens höjdpunkt. Vi gav oss ut på promenix för att komma till poolen som ligger några stenkast bort från mitt hus. Så på vägen hem hade någon ställt två helt funktionella vagnar, asså sånna som andvänds nör man handlar, ute på gatan! Så en av dom tog vi och turades om att sitta i och putta den och massa människor på gatan stannade med bilden och såg ut som levande frågetecken när vi glatt sprang runt med en vagn. Sen sprang vi runt på gatan och puttade ner varran från små backar med vagnen och hade det kul. Sen var Carmen tvungen att gå och det blev bara jag och Tini kvar. Föresten så var vi mycket med Tini också. Jag nämde bara inte det.













Hur kul tror ni vi hade? Liksom, två nästan 13 åringar, en schäfer och en matvagn?

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww its so cute, silver with black wheels, and beautiful engine... the porsche ofc, martini is cute too though :D

2009-03-09 @ 19:44:02
Postat av: linnea heter jag (:

ser jag fel eller är det en porsche bakom dej emelie? (:

2009-03-10 @ 18:25:39
URL: http://qinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0