Historien om mitt bloggande

Insåg för en kvarts sekund sen att det gått ett år sen jag skapade min första blogg. Jag minns hur jag var ytterst förvirrad och verkligen INTE förstog hur allt hängde ihop. Det tog mej kanske ett halvår innan jag ens fattade hur man kollade statisktik och jag var så trög så att jag tvingade Sandra hjälpa mej lägga in en egen header. Då brukade man lägga upp lite roliga bilder man hittat på google som Pikachu och olika blommor. Sen hur man ändrade typsnitt i inläggen eller hur man bytte bild i menyn, det var rena mysteriet, sånt som man inte ens vågar drömma om! Man skrev ett blogginlägg två gånger i veckan och listade precis ut hur man kollar på kommentarer. Man kallade headern för "den där bilden på toppen av bloggen" och man hittade designadinblogg och började ändra lite grejer som färg på rubriken och äntligen förstog man hur man la in bilder i bloggen. Lite senare i bloggandet (månad 5?) listade jag ut att man kunde lägga in videos från youtube och att man kan göra miniatyrer av bilder som man kan klicka på. Äntligen fattade jag hur lite grejer fungerade och började kolla runt på andra bloggar för att se lite vad dom hade att säga. Jag började göra egna designar, fortfarande i paint och dom bestod mest av mitt namn och en blomma man ritat med starka äckliga färger. Snart skaffade man photoshop och började göra "riktiga" designer. Nu fattar jag det mesta med blogg design och skriver så ofta jag kan och laddar upp bilder flitigt. Ändå undrar jag, Vad kan jag göra för att göra bloggen roligare att läsa? Mera tävlingar? Videoinlägg? Hiss eller diss? Dagens outfit? Berätta vad ni tycker och så ska jag verkligen göra det jag kan för att locka era läsare lite mera! Haha, men verkligen, ni är läsarna. Ni bestämmer!


Kommentarer
Postat av: linnea heter jag (:

om du menar tellus så stavas det jord inte gjord, hehe (:

2009-03-09 @ 21:39:06
URL: http://qinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0