NEVNARIEN

Nu bestämmde jag mej för att skriva vem min idol är, och varför hon är det. Min idol heter Elin Kero, men kallas Nevnarien. Hon är en 20-årig brevbärare som på fritiden gillar att stå både bakom om framför kameran.
Och varför är hon just min idol?
Jag läser hennes blogg, i stort sätt varje dag och jag blir så himmla inspirerad av det hon skriver. Hennes blogg är så anorlunda, som en livboj i mitten av ett hav fullt med modebloggar/fjortisbloggar eller helt enkelt bara oseriösa bloggare som bara driver runt hela tiden. Jag dras till det hon skriver och blir alldelles varm i hjärtat när jag ser att hon postat ett nytt inlägg. Hon har också är väldigt snygg klädstil, alltså är hon min modeicon men hon har också en skön personlighet då hon delar med sej av sin humor i lagom doser medans hon fortfarande lyckas skriva så det känns proffsigt. Och såklart är det detta med foto och design, ett väldigt stort intresse för mej och jag strävar fortfarande efter att bli så duktig som Elin. Så därför är Elin Kero min idol.

Har ingen bild för jag är inte säker på om jag fick ta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0