Maxime

Förlåt för att jag inte bloggat de senaste dagarna, men jag har haft annat för mej. Idag hände många grejer måste jag säga, först så fick vi reda på att vi ska sätta ihop ett baseball lag med tjejerna i 8an och vi ska tävla om några veckor. Sen insåg jag att dvd:n slutat funka och nu måste jag leva utan scrubs i någon dag. Jag är rädd. Det kommer inte funka. Scrubs är mitt liv, jag måste kolla på det varje dag (jag svär jag kollar på minst 5 avsnitt om dagen) och om jag inte gör det känns det som något fattas. Iallafall, jag har andra saker att tänka på just nu. MIN HUND KOM IDAG! Okej, nu lät det som om jag beställt henne på internet och hon kom hem i posten idag... Men idag åkte pappa och hämtade vovvsen och kom till skolan och hämtade upp mej med henne. Sarah hoppade in i bilen och sa hej och då kom Adam och Justin och insisterade att dom skulle vara morbröder till hunden och började tjaffsa om vem hunden gillade mest. Sen puttade jag ut dom för jag skulle åka hem och gosa med henne. Sen när vi kom hem skulle vi testa henne med katterna och då hoppade katten på mej och rev upp hela min arm så det ser lagom missfostrat ut. Och sen skulle jag ila med då var tjejen på lekhumör så det fick bli lite bus innan jag satt mej vid datorn. Som tur var blev hon också trött så nu ligger hårbollen här och sover så sött. Hon drömmer också för hon rycker till lite då och då. Sweet. Vi ska kanske åka och campa med henne nåsta helg, men just nu ska vi bara se till att hon vänjer sej vid huset.











Hon heter Maxime Carmen Mård föresten, och hon är min nu!

Btw, sista bilden har inget med nått att göra. Ville bara skryta lite om att jag lyckats sätta upp ett tält själv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sööööööööööööt hund!

2009-03-06 @ 16:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0