GODMORGON GODMORGON

Hejsan tjosan! Godmorgon alla trötta små pippi fåglar. Vaknade precis, sov till 11 och Tini sover fortfarande fast hon gick och la sej före mej.... hmmmmm? Iallafall, idag ska jag ringa Carmen, se om hon och jag ska dra iväg och bada kanske. Annars stannar vi väl hemma och bakar eller gör något flott. (:

Har inte så mycket mer att skriva... Linnea klagade på att jag aldrig skriver så nu försöker jag göra det. Får skaffa mej en egen lapptop... det gäller att samla pengar! En liten och billig får det bli, den ska bara vara bärbar och "musen" ska vara smooth. Nu ska jag läsa lite andra folks bloggar och göra en design. BTW, jag gör gratis designer så lämna en kommentar ifall ni vill ha. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0