Utmaning!

Blev utmanad av min bästavän Linnea!

The Utmaning:
1. Gå in i mappen mina bilder
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
5. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Äh. Jag ska förklara denna bild. Jag hade en period i mitt liv då jag trodde att min katt kunde läsa tidningar (?) så jag satte igång en katt tidning som jag skulle ge ut till gatans katter. Tidningen hette The Daily Kitten där jag skrev om allt och lite till om katter, alltså livet ur en katts ögon. Den blev väl ungefär som aftonbladet minus proffsiga looks och grammatiken. Jag tog denna bild till en artikel om katten Gustavs nya hemsida tror jag. Jag la ner tidningen för att jag hunnit inse att min katt inte bryr sej om nått som händer i världen. Sorgligt men sant. Ja, jag är en udda undom.

Jag utmanar... äh dom som vill bli utmanade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0